Få et lettere og sunnere liv – med Freeliving!

Hva er Freeliving kurs?

Livsstilsendring handler om å ivareta din helse og livskvalitet.

Sunn og naturlig mat, mer fysisk aktivitet og mental trening er vår grunnmur for en positiv endring.

Noen endringer du kan oppnå

[vc_icon color=»custom» size=»sm» link=»» external=»on» icon_fontawesome=»fa fa-chevron-down» custom_color=»#666″]

Vektreduksjon

Livskvalitet

Sterkere Fysikk

Mer Energi

Selvfølelse

Hormonell Balanse

Nå Mål

Takle Stress

Mental Styrke

Skal du velge diett, kur eller livsstilsendring?

Hva tror du er mest effektivt? En diett er forbundet med noe kortvarig, med et bestemt mål. For eksempel å gå ned 10 kilo på 12 uker. Det er stort fokus på mat og tilleggsprodukter, som piller eller pulver og det skal gå raskt. Ofte ender man der man startet!

Livsstilsendring derimot er å arbeide for varige endringer.

Veien til en sunnere og slankere kropp bør ikke være et kappløp til målet. Du må ta deg god tid og investere i egen helse. Det er en livslang investering og det er den beste investering du noen gang vil gjøre.

livsstilsendring

Hva noen kunder sier

[us_testimonial author=»Tone Evy Mathiassen (41)» company=»Bedriftsleder» img=»5775″]Gjennom Freeliving-metoden har jeg fått et sunnere og mer avslappet forhold til kosthold, fått mer fysisk aktivitet inn i hverdagen min og fantastiske verktøy innen mental trening og stressmestring. Jeg er nå sterkere både fysisk og mentalt, har gått ned i vekt og fått tilbake troen på meg selv, takket være det valget jeg tok om å bli med på kurs i Freeliving-metoden . Det er en fantastisk følelse. Nå kan jeg mye mer om sunn og næringsrik mat, og hele familien min spiser sunnere. I tillegg er jeg glad for å være fysisk aktiv. Nå ser jeg flere muligheter til å være mer aktiv en før, og det er godt å bruke kroppen min. Jeg er endelig lettere og sterkere fysisk. Men det viktigste er at jeg er har fått mer energi, bedre selvtillit og selvfølelse![/us_testimonial]
[us_testimonial author=»Irene Pettersen (32) » company=»» img=»3448″]Det er selvsagt ikke bare solskinn når man skal legge om livsstilen, og nå som det har gått snart to år siden jeg startet endringen, hender det at jeg i perioder faller tilbake til gamle «synder» med dårlig mat og godteri. Den store forskjellen fra tidligere er at jeg nå har de riktige verktøyene til å hente meg inn, og gjøre de riktige grepene for å komme på rett spor igjen. Og periodene med dårlige vaner er nå unntaket i stedet for regelen. Motivasjonen var først og fremst noe så overfladisk at jeg skulle gifte meg litt over ett år senere. I tillegg begynte jeg å tenke på det helsemessige. I nær familie har vi diabetes type 2 og høyt kolesterol, og jeg ønsket ikke å bli en av dem. Jeg synes det var veldig positivt med ukentlige møter, både med tanke på undervisning og trening, hvor vi ble utfordret på treningsformer vi kanskje ikke kjente så godt til fra før. Dessuten føltes det godt å ha en som «holdt oss i øra» . jeg gikk ned 29 kilo og er i dag fysisk aktiv og har et godt forhold til kroppen min.[/us_testimonial]
Meny